Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie;
Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van gemeentelijke financiën;
Je hebt aantoonbare werkervaring met de BBV, P&C cyclus en interne controle, benoem waar dit is opgedaan;
Je bent per oktober 2025 beschikbaar voor tenminste 30 uur per week, waarvan minimaal maandag en donderdag vanaf kantoor;
Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Wensen:
Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van gemeentelijke financiën:
a. Minder dan 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van gemeentelijke financiën;
b. Meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van gemeentelijke financiën binnen een gemeente;
c. Meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van gemeentelijke financiën binnen een gemeente met <30.000 inwoners.
Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als manager / teamleider;
Je hebt minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding HOFAM, bestuurskunde, economie, accountancy of bedrijfskunde;
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het adviseren op het gebied van gemeentelijke financiële op het gebied van BBV, P&C cyclus én interne controle. Benoem al deze punten in het cv;
Je bent beschikbaar per uiterlijk 1 oktober 2025 voor minimaal 30 per week verdeeld over vier dagen.
Jouw competenties:
Coachend en resultaatgericht leiderschap;
Financieel deskundig (BBV, P&C-cyclus, gemeentelijke belastingen);
Communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling;
Omgevingsbewust en bestuurlijk sensitief;
Samenwerkend en verbindend;
Besluitvaardig, houdt overzicht en stelt prioriteiten.