Senior Klachtencoördinator

  • Regio:
    Overijssel, Gelderland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    Master / Universitair
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Zwolle
  • Duur opdracht in maanden:
    7
  • Aantal uren per week:
    24
  • Laatste update:
    31 maart 2025
   Customer Service & Experience Mgt.

Eisen


  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op WO bachelor niveau;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in het zelfstandig behandelen van complexe klachten binnen een overheidsinstelling;

  • Aantoonbare juridische werkervaring met klachtenprocedures;

  • Kandidaat is beschikbaar om minimaal 50% op locatie in Zwolle te werken (in overleg met het team);

  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: eigen telefoon.



Gunningscriteria


  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met klachtenafhandeling op het snijvlak van bestuur en organisatie binnen een gemeentelijke instelling (20 punten);

  • Aantoonbare werkervaring op meerdere domeinen zoals fysieke domein, sociaal domein en dienstverlening (10 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met klachten die samenlopen met andere juridische procedures (zoals Woo, AVG, bezwaar/beroep, aansprakelijkstelling), maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (15 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met de ontwikkeling en implementatie van klachtenbeleid of integriteitsbeleid (10 punten);

  • Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol bij gevoelige of mediagevoelige casuïstiek (15 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met het signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen in beleid of uitvoering (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (15 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen of implementeren van klachtenmanagement en beleid (15 punten).



Geen gegevens bekend