Projectleider implementatie regionale inkoop jeugdhulp

  • Regio:
    Noord-Holland, Zuid-Holland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    Master / Universitair
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Alphen aan den Rijn
  • Duur opdracht in maanden:
    2
  • Aantal uren per week:
    niet vermeld
  • Laatste update:
    28 juli 2025
   Welzijn & Maatschappelijk werk

  • Een afgeronde opleiding op minimaal WO-niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in afgelopen 10 jaar op het gebied van de jeugdhulp, specifiek ervaring met administratieve processen tussen gemeente en jeugdhulpaanbieders (berichtenverkeer, toewijzing- en facturatieproces);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in afgelopen 10 jaar met de implementatie van inkoop en contractmanagement op het gebied van jeugdhulp.

Functiewensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op contractmanagement op het gebied van jeugdhulp;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in afgelopen 5 jaar op gebied van data en control binnen het sociaal domein.

Geen gegevens bekend