- Je hebt een afgeronde wo-bachelor opleiding;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar in een coördinatorrol op het gebied van Planning & Control bij een gemeente;
- Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van begrotingswijzigingen/deelbegrotingen;
- Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 3 jaar met de Verbijzonderde Interne Controle en implementatie van de rechtmatigheidsverantwoording;
- Je bent uiterlijk per 1 september 2025 beschikbaar voor 36 uur per week;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Wensen:
- Je hebt een afgeronde wo-bachelor opleiding in financieel/economische richting;
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring de afgelopen 4 jaar met het verbeteren van processen in de planning en control cyclus, duidelijk weergeven in het cv;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financïen, LIAS, Cognos én MS Office. Benoem duidelijk in het cv waar dit is opgedaan;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het opstellen van P&C-documenten én aantoonbare werkervaring met de BBV duidelijk weergeven in het cv;
- Je hebt aantoonbare werkervaring als adviseur van het bestuur (directie, college en raad).
Competenties:
- Je bent een zelfstandige en doortastende verbinder;
- Goed gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen;
- Je beschikt over een sterk analytisch vermogen;
- Je bent resultaatgericht en communicatief sterk.