Medewerker KCC (Klantcontactcentrum)

  • Regio:
    Utrecht, Flevoland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    ROC / MBO
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Zeist
  • Duur opdracht in maanden:
    3
  • Aantal uren per week:
    20
  • Laatste update:
    12 juni 2025
   Customer Service & Experience Mgt.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 3 niveau;
  • Werkervaring als medewerker klantcontactcentrum bij een gemeente.

Functiewensen

  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid in de afgelopen 3 jaar;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als medewerker klantcontactcentrum bij een gemeente;
  • Bereid om vijf ochtenden per week op locatie te werken, van 9:00-13:00 uur.

Geen gegevens bekend