Medewerker HRM-administratie

  • Regio:
    Noord-Holland, Zuid-Holland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    ROC / MBO
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Katwijk
  • Duur opdracht in maanden:
    6
  • Aantal uren per week:
    36
  • Laatste update:
    11 januari 2025
   P&O / HR Business Partner

- Je hebt minimaal een succesvol afgeronde opleiding op mbo 3 niveau;

- Je beschikt over een diploma 'medewerker human resource management (hrm)' op minimaal mbo4-niveau of een certificaat Arbeidsrecht & Sociale Zekerheid niveau 4, Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL);

- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als medewerker HRM administratie;

- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 4 jaar als medewerker HRM administratie binnen een gemeente;

- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring aantoonbare ervaring met Motion PRO (het PIS van BCS);

- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.

Jouw competenties:

- Administratieve vaardigheden: Nauwkeurigheid en snelheid in complexe administratieve processen;

- Proactieve houding: In staat om knelpunten te signaleren en op te lossen;

- Klantgerichtheid: Flexibele ondersteuning gericht op de behoeften van interne klanten;

- Digitale vaardigheden: Ervaring met systemen zoals Djuma, MotionPro en Microsoft Office (Word, Excel);

- Communicatieve vaardigheden: Sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie, met een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.


Geen gegevens bekend