- Je hebt minimaal een succesvol afgeronde opleiding op mbo 3 niveau;
- Je beschikt over een diploma 'medewerker human resource management (hrm)' op minimaal mbo4-niveau of een certificaat Arbeidsrecht & Sociale Zekerheid niveau 4, Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL);
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als medewerker HRM administratie;
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 4 jaar als medewerker HRM administratie binnen een gemeente;
- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring aantoonbare ervaring met Motion PRO (het PIS van BCS);
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Jouw competenties:
- Administratieve vaardigheden: Nauwkeurigheid en snelheid in complexe administratieve processen;
- Proactieve houding: In staat om knelpunten te signaleren en op te lossen;
- Klantgerichtheid: Flexibele ondersteuning gericht op de behoeften van interne klanten;
- Digitale vaardigheden: Ervaring met systemen zoals Djuma, MotionPro en Microsoft Office (Word, Excel);
- Communicatieve vaardigheden: Sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie, met een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.