Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met management (leidinggeven) op het gebied van bedrijfsvoering, financiën en control in het publieke domein (bij voorkeur gemeenten/overheid);
Je hebt diepgaande kennis van financiën en control;
Sterke communicatieve vaardigheden, proactieve houding en resultaatgerichte aanpak;
Je hebt het vermogen om te schakelen op verschillende schaalniveaus (Rijk-Provincie-Regio-Lokaal) in een politiek-bestuurlijk gevoelig speelveld en met publiek-private partners;
Je hebt kennis en ervaring van het regionale speelveld van de 21 gemeenten in de MRE, wens;
Je hebt affiniteit met regionale opgaven, wens;
Jouw mate van kwaliteit en ervaring met leidinggeven in het publieke domein, in het bijzonder op het gebied van bedrijfsvoering, financiën en control;
Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
De interviews worden beoordeeld op:
– communicatieve vaardigheden;
– visie op de opdracht op het gebied van bedrijfsvoering en control;
– motivatie;
– proactieve houding;
– overtuigingskracht.