Profiel interim professional

    80 - 130
Brede kennis op het gebied van HR (volle breedte), Bedrijfsvoering (administraties) en Facilitair centraal. 
Ervaring als MT-lid, gesprekspartner RvB en RvC en OR. Zowel ervaring in profit- als non-profit-sectoren.

Ik ben in staat om mij snel in te lezen/in te werken in (complexe) vraagstukken, zowel in een lijn‑ als in een staf‑ of projectverantwoordelijkheid. Ik maak makkelijk contact, kan vlot structuur aanbrengen en samenhangen doorzien en weet doorgaans op korte termijn Quick Wins te realiseren. 

Zeer ervaren, senior manager. Ik ben beschikbaar voor 28-36 uur per week.

 Samenvatting aanbeveling Score: (gebaseerd op 0 aanbevelingen)

Professionele kennis en expertise:
Commitment & motivatie:
Communicatieve vaardigheden:
Prijs-/kwaliteitverhouding:

 Opleiding

Instituut

Afstudeerjaar

Niveau

Diploma

Inzicht in Invloed Bureau Zuidema 2014 Universiteit Afgerond
Management Opleiding Power CTA 2008 Universiteit Afgerond
Bedrijfskunde voor HR IBO 2005 Universiteit Afgerond
Economische Wetenschappen Universiteit van Tilburg 1993 Universiteit Afgerond
VWO Dr F.H. de Bruijnelyceum 1987 Afgerond

    Werkervaring

sep 19 - heden

Annet Dijksterhuis (AD interim) Management │HR │Bedrijfsvoering
ZZP:
Ik ben in staat om mij snel in te lezen/in te werken in (complexe) vraagstukken, zowel in een lijn als in een staf of projectverantwoordelijkheid. Ik maak makkelijk contact, kan vlot
structuur aanbrengen en samenhangen doorzien en weet doorgaans op korte termijn Quick
Wins te realiseren. Ik heb brede ervaring op het totale terrein van HR, Bedrijfsvoering (financiële, cliënten en salarisadministratie) en centrale Facilitaire thema's zoals arbo, inkoop en duurzaamheid. Ik ben beschikbaar voor circa 32 uur/ week.
sep 2019 - heden

mei 11 - sep 19

AxionContinu
Manager HR, Bedrijfsbureau, Facilitair en Bouw:
Verantwoordelijk voor HR in de volle breedte: HR Advies, Verzuim, Werving, Opleidingen,
Coaching en HR Control.
Verantwoordelijk voor Bedrijfsbureau: Financiële Adminstratie, Cliëntenadminstratie,
Salarisadminstratie, Verhuuradminstratie en Bedrijfsbureau.
Verantwoordelijk voor Facilitair Bedrijf op centraal niveau: Inkoop, Arbo en Preventie, Vastgoed en algemene Facilitaire zaken.
Lid van het MT, lid van het RvB overleg en diverse RvB/RvC commissies, Sparringpartner van
de Bestuurder, gesprekspartner van de Ondernemingsraad, voorzitter van diverse Stuur en Projectgroepen, ambassadeur van de organisatie naar externe stakeholders en
samenwerkingspartners.

mei 10 - apr 11

Onze Lieve Vrouwe Gasthuis
HR Manager Services:
Manager HR Servicecenter, gehele administratieve HR Backbone.

jan 07 - apr 10

Van Lanschot Bankiers
Manager HR Operations:
Verantwoordelijk voor de opzet van de afdeling Operations, in combinatie met efficiencyslag.

jan 01 - dec 06

PGGM Pensioenfonds
Manager HR Servicecenter/Shared Servicecenter:
Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW), Zeist
Verantwoordelijk voor de backoffice van HR, later in combinatie met andere backoffice
activiteiten.

sep 93 - dec 00

Bureau Onderzoek en Statistiek, 's-Hertogenbosch (gemeente)
Onderzoeker:
Gemeente 's-Hertogenbosch, 's-Hertogenbosch

   Cursus

Instituut

Afstudeerjaar

Geen cursussen beschikbaar

 Talenkennis

Niveau

Nederlands Moedertaal
Engels Goed
Frans Goed
Duits Basis

Overige vaardigheden



Hobby's/sport/interesses: