profile-image

Interim (corporate) recruiter

Mijn kracht ligt in het contact met mensen, het opzetten en op gang houden van procedures, snel schakelen, communiceren, bepalen of een kandidaat voldoende raakvlak heeft met het profiel en/of geschikt is. Kan bemiddelen/communiceren op diverse niveau's (van werkvloer t/m directie).

Qua werkzaamheden hou ik mij bezig met het opzetten van de vacatureteksten, uitzetten van de vacatures op digitale media, kandidaten searchen op Linkedin en vacaturebanken, eerste intakegesprekken, selectiegesprekken samen met HR adviseur, contacten met bureaus (inclusief tarief en contract onderhandelingen), actief contact met stakeholders binnen het bedrijf, rondleidingen organiseren/bijwonen, etc. Tevens bij oprichten eigen bedrijf ervaring met het opzetten van een werken bij site, keuze en inrichten ATS systeem, opzetten procedures, contracteren payroll partners, etc. Inzicht/kennis van algemeen arbeidsrecht, WAADI, WKA etc.

   Recruitment & Sourcing
   Sales & Accountmanagement