Van jongs af aan neem ik niets zomaar als vanzelfsprekend aan, maar stel vragen. Dit heeft mij geholpen tijdens mijn studie en werkzaamheden binnen de ING Bank. Door gerichte vragen te formuleren kan ik de essentie van klanten onderkennen en ben ik in staat de kern van het probleem/behoefte te omschrijven. Tijdens mijn adviezen dwing ik mijzelf te verplaatsen in de klant. Op deze wijze heb ik ruime ervaring opgebouwd en weet ik hoe een klant tot zijn koopbeslissing komt. Elke kans die ik signaleer benut ik om nieuwe klanten te binden. Verder houd ik niet van stil zitten. Ik wil hogerop, mijzelf ontwikkelen en meer leren. Ik ben niet iemand die afwacht, maar juist diegene die gemakkelijk in actie komt. Daarom ben ik mij tot op heden aan het ontwikkelen door cursussen en opleidingen te volgen. Daarnaast kan ik mij goed inspannen om concrete doelstellingen te behalen. Van tegenslagen leer ik en word ik scherper waardoor ik de uitgezette lijn voor ogen houd.