profile-image

Ik help organisaties om het optimaliseren van klantbeleving concreet te maken en te implementeren

Binnen het spectrum van Customer Experience heb ik ervaring op de volgende gebieden: 
  • CX Strategie: Why-how-Wat & CX Principes 
  • Service Model 
  • NPS meethuis 
  • Customer Journey Management 
  • Continious Improvement 
  • Employee Engagement & Cultuur Customer Insights & Needs 
Weet de juiste balans te vinden tussen meebuigen en met de vuist op tafel slaan, altijd met de bedoeling om zaken beter te maken, daar is nooit twijfel over. Mijn drive, energie, natuurlijk overwicht en uitnodigend tot samenwerking. Werkwijze is overtuigend, gefocussed, pro-actief, vasthoudend en denkend vanuit de klant. Positief kritische houding, met als doel scherp te blijven op resultaten en bij te dragen aan de kwaliteit van producten en diensten. Ben zeer bedreven in stakeholdermanagement en netwerken. Weet als geen ander de verbinding te maken tussen afdelingen en doelstellingen. Leg focus op leiderschap, medewerkersbetrokkenheid en organisatorische effectiviteit.

   Customer Service & Experience Mgt.
   Marktonderzoek & Direct Marketing
   Projectmanagement 'MarCom' / Sales
   Mngt. & Directie (MarCom / Sales)
   Marketing Consultancy
   HR Consultancy & Advies
   Marketing
   Sales & Accountmanagement