profile-image

Ik help bedrijven klantprocessen te verbeteren, klanttevredenheid te verhogen en de marktpositie te versterken.

Specialist in Customer service, Customer Experience & Customer Journeymanagement. Ik help bedrijven processen te verbeteren met als doel het verhogen van de klanttevredenheid. Daarom werken we samen aan een geweldige klantbeleving en wordt de marktpositie en merkwaarde versterkt. 
Opdrachtgevers de afgelopen jaren zijn oa: Achmea, Eneco, Ziggo, Groupe SEB, BAM, Nederlandse Spoorwegen.
Sterk in complexe vraagstukken ontrafelen, het doorgronden van issues, (proces)analyses, samenhangende verbanden zien en creatieve oplossingen vinden om de klanttevredenheid te laten toenemen. Met oog voor commerciële aspecten. Contacten met team en alle stakeholders worden goed onderhouden en benut. Een kei in organiseren, managen, plannen en overzicht houden. Kernkwaliteiten: resultaatgericht, klantgericht, leiderschap, organisatie/planning, communicatie, analytisch, visie, helicopterview. 

   Customer Service & Experience Mgt.
   Projectmanagement 'MarCom' / Sales
   Mngt. & Directie (MarCom / Sales)
   Marketing Consultancy
   Consultancy Toerisme & Hospitality