- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van HRM, P&O en/of Arbeid & Organisatie;;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van HR;
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente op het gebied van HR;
- Je bent uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025 voor minimaal 24 - 32 uur per week;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als interim HR adviseur; (25 punten)
- Je hebt aantoonbare werkervaring in advisering op operationeel/tactische vraagstukken, licht dit duidelijk toe in het cv; (20 punten)
- Je hebt aantoonbare werkervaring met AFAS;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Jouw competenties:
- Accuraat en kritisch;
- Dienstverlenend en samenwerkingsgericht;
- Stressbestendig, rust en overzicht bewaren;
- Goed in plannen en organiseren;
- Zelfstartend en weet van aanpakken;
- Effectief in mondelinge en schriftelijke communicatie;
- Proactief/signalerend van verbetermogelijkheden of mogelijke knelpunten.