Gemeente Secretaris / Algemeen Directeur

  • Regio:
    Noord-Holland, Zuid-Holland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    Bachelor / HBO
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Zoetermeer
  • Duur opdracht in maanden:
    6
  • Aantal uren per week:
    36
  • Laatste update:
    07 juli 2025
   Office Mgt., PA & Secretarieel

Jouw profiel

- Je hebt minimaal een afgeronde WO-bachelor opleiding;

- Je bent uterlijk per 28 juli 2025 beschikbaar voor de gehele duur van de opdracht inclusief verlengingsopties;

- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als gemeentesecretaris/algemeen directeur bij een gemeente;

- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.

Wensen:

- Je hebt minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als gemeentesecretaris/algemeen directeur bij een gemeente of provincie;

- Je hebt minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als veranderkundig interim gemeentesecretaris/algemeen directeur binnen een gemeente;

- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als gemeentesecretaris/algemeen directeur met bezuinigingsopgaven op strategisch niveau binnen een gemeente, licht dit duidelijk toe in het cv;

- Je hebt een aantoonbaar afgeronde opleiding of cursus op het gebied van organisatieontwikkeling, veranderkunde en advies;

- Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als interim gemeente secretaris/algemeen directeur bij een 100.000+ en New Town gemeente met een duidelijke veranderkundige en ontwikkelingsgerichte opdracht, duidelijk weergeven in het cv.

Jouw competenties:

- Resultaatgericht;

- Politiek-bestuurlijke sensitiviteit;

- Organisatiesensitiviteit;

- Strategisch en analytisch denkvermogen;

- Leiderschap;

- Communicatief en sociaal vaardig;

- Goed moreel kompas;

- Veranderkundig interveniëren (als eindverantwoordelijk leidinggevende).


Geen gegevens bekend