Profiel interim professional

    70 - 80
Het begint vaak met inzicht verkrijgen. Waarom blijft de klanttevredenheid achter? Waarom zijn de uitgaven zo hoog? Als proces en customer journey expert draag ik graag bij aan het optimaliseren van verschillende bedrijfsprocessen en het verhogen van de (klant)tevredenheid zonder commerciële doelstellingen uit het oog te verliezen. Soms is het maken van nieuwe afspraken tussen afdelingen al voldoende om een verbetering door te voeren. 

Als ervaren specialist kan ik makkelijk schakelen tussen afdelingen, van IT tot Commercie en van Operations tot aan Customer Service. Mijn kracht ligt in het analyseren van het probleem én mensen inspireren om oplossingen te zien en deze vervolgens ook te gaan implementeren. Daarnaast beschik ik over uitstekende communicatieve en commerciële kwaliteiten zodat in veel gevallen ook kosten bespaard kunnen worden. Naast analytische kwaliteiten ben ik niet vies van aanpakken en vind ik het belangrijk dat een project of probleem volledig wordt afgerond. 

  Aanbeveling Score


Opleiding


  Werkervaring


  Cursus


 Talenkennis


Overige vaardigheden


Hobby's/sport/interesses