- Je hebt aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Je hebt aantoonbare werkervaring met de coördinatie van de volledige P&C cyclus binnen een gemeente (benoem dit expliciet in het cv);
- Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator planning & control en/of financieel adviseur binnen een gemeente in de afgelopen 10 jaar;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werk ervaring met het coördineren van de P&C documenten;
- Je hebt aantoonbare werkervaring als financieel adviseur binnen het sociaal domein (benoem dit expliciet in het cv);
- Je hebt aantoonbare werkervaring met de toepassing van het Besluit Begroten en Verantwoorden (BBV);
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Competenties:
- Je bent communicatief sterk, daadkrachtig en bezit een hands-on mentaliteit;
- Je bent een kei in samenwerken;
- Je hebt een sterk ontwikkeld analytisch vermogen;
- Je hebt een proactieve houding en denkt oplossend gericht;
- Je weet op verschillende niveaus mensen te enthousiasmeren, mee te nemen in wat de bedoeling is, aan te spreken en te helpen waar nodig;
- Je bent flexibel en stressbestendig;
- Je weet alles van gemeentefinanciën en staat open voor ontwikkelingen op het gebied van vereenvoudiging, digitalisering en automatisering;
- Je hebt ervaring met het ambtelijk en bestuurlijk afhandelen van de P&C documenten.