- Je hebt aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in financiële richting;
- Je hebt minimaal 3-5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiën binnen een gemeente;
- Je hebt minimaal 1-3 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator van de P&C cyclus;
- Je hebt aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van beleid op financieel vlak (beschrijf separaat 2 voorbeelden hiervan in het cv);
- Je hebt aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van processen met betrekking tot het P&C proces (beschrijf separaat een voorbeeld hiervan in het cv);
- Je hebt aantoonbare kennis van het BBV en financiële vraagstukken bij de overheid;
- Je hebt aantoonbare werkervaring met key2 financiën (benoem dit duidelijk in het cv);
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Je bezit de volgende competenties:
- Resultaat gericht;
- Verbindend;
- Innovatief;
- Goed organisatorisch vermogen met aandacht voor eigenaarschap en kwaliteitsmanagement;
- Analytisch sterk en in staat complexe informatie helder te presenteren.