Dit breng je mee:
Het allerbelangrijkste: je houdt van schrijven en weet als geen ander hoe je doelgroepen aanspreekt. Je werkt efficiënt en nauwkeurig. Je werkt graag samen in een team, maar zeer zeker ben je ook zelfstandig.
Verder heb je:
- Een afgeronde relevante HBO-opleiding, bijvoorbeeld communicatie, marketing, digitale media of journalistiek.
- Minimaal drie tot vijf jaar relevante werkervaring als contentspecialist, (web)redacteur of copywriter bij een grotere, complexe organisatie of marketing- en communicatiebureaus.
- Je beschikt over creativiteit en weet hoe je jouw doelgroep met een vlotte pen kunt inspireren met pakkende (online) content.
- Je hebt ervaring met CMS en e-mailingsystemen (bij voorkeur Adobe Experience Manager en MailPro).Je bent proactief en maakt verbinding tussen verschillende interne stakeholders.
- Je hebt overtuigingskracht: jij houdt je doel en de doelgroep voor ogen tijdens overleggen met verschillende stakeholders en kunt hen meenemen in jouw verhaal;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.