Jouw profiel
- Ervaring: Tien minste 5 jaar werkervaring bij de (semi)overheid in een overdrachtsfunctie is vereist. Ook heb je ervaring met het werken met – en voor - een (semi)overheidsbestuur;
- Beschikbaarheid: Je bent tien minste 3 dagen per week beschikbaar voor de opdracht, waarvan minimaal twee dagen op kantoor. Dit stelt je in staat om snel te schakelen met de gemeentelijke organisatie;
- Je hebt een hands-on mentaliteit: Je haalt niet alleen je plezier uit het bedenken van de beste communicatiestrategie van aanpak, maar vindt het ook leuk om het uit te voeren en pakt dat met beide handen aan;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Wensen:
- In verband met de emoties en sentimenten die bij deze opgaven komen kijken is ruime ervaring met opgaven gewenst;
- In Noord-Holland Noord is wonen een pre, vanwege de kennis van de cultuur van onze regio;
- Je hebt affiniteit met het onderwerp: woningen realiseren voor diverse doelgroepen;
- Je maakt gemakkelijk contact met zowel intern als extern;
- Je herkent jezelf in onze kernwaarden en het werken bij onze organisatie.
Jouw competenties:
- Analytisch;
- Bestuurlijk gevoelig;
- Ruime kennis en ervaring van het communicatievak;
- Flexibel en zelfstandig.