Jouw profiel
- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Communicatie;
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Communicatieadviseur binnen een overheidsorganisatie;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in het adviseren over communicatie met betrekking tot stadsbeheer en afvalinzameling, duidelijk toegelicht in het cv;
- Je hebt minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als tekstschrijver, duidelijk blijkend uit het cv;
- Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als communicatieadviseur bij een overheidsorganisatie;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als communicatieadviseur binnen een gemeente;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Competenties
- Je bent enthousiast, proactief en hebt een hands-on mentaliteit;
- Je bent verbinder, communicatief sterk met een goede omgevingssensitiviteit
- Je hebt een zelfstandige werkhouding, maar je kunt ook goed in teamverband werken
- Je bent creatief, flexibel en stressbestendig en kunt goed omgaan met deadlines
- Communiceren: Uitstekende schrijfstijl en creativiteit om moeilijke boodschappen helder over te brengen naar (interne en externe) klanten en gebruikers;
- Kwaliteitsgericht: perfecte beheersing van de Nederlandse taal;
- Planmatig en efficiënt werken: houdt goed overzicht op de eigen werkzaamheden, werkt snel en zorgvuldig.