Communicatie Adviseur

  • Regio:
    Noord-Holland, Zuid-Holland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    Bachelor / HBO
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Diemen
  • Duur opdracht in maanden:
    3
  • Aantal uren per week:
    niet vermeld
  • Laatste update:
    02 juli 2025
   Communicatie & Public Relations

Jij hebt:

- een afgeronde HBO-communicatie of vergelijkbaar;

- minimaal 5 jaren aantoonbare ervaring als communicatieadviseur;

- minimaal 3 jaar ervaring met doelgroepencommunicatie;

- minimaal 3 jaar ervaring met marketing;

- minimaal 3 jaren aantoonbare werkervaring op een communicatie-afdeling/ vergelijkbare (overheids)organisatie;

- Communicatiestrategie geschreven, aantal meegeven;

- Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat werkzaam is geweest als communicatie-adviseur;

- Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat werkzaam is geweest op een communicatie- afdeling / vergelijkbare (overheids)organisatie;

- Geef aan hoeveel aantoonbare (minimaal 1 project) kennis van doelgroepenmarketing;

- Aantoonbare ervaring met het gebruik en beheer van het LinkedIn-platform;

- Op de hoogte van de actualiteiten op het gebied van zorg en innovatie rondom zorg;

- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.

De volgende competenties worden belangrijk geacht voor de functie en worden getoetst tijdens het verificatiegesprek:

1. Communicatieve vaardigheden:

• Sterke schriftelijke en mondelinge communicatie, zowel in de uitingen als binnen het team;

• Vermogen om complexe informatie duidelijk over te brengen en de boodschap aan te passen aan de specifieke behoeften en verwachtingen van elke doelgroep.

2. Strategisch denken:

• In staat om een communicatieplan en marketingstrategie die gericht is op de specifieke kenmerken en behoeften van onze doelgroep;

• In staat om trends te herkennen, te weten hoe de doelgroep te bereiken en hierop in te spelen.

3. Creativiteit:

• Innovatieve ideeën voor communicatie-uitingen en -uitdagingen.

4. Persoonlijke vaardigheden:

• Empathisch en in staat om goed samen te werken in teamverband.

5. Kennis van digitale marketing en sociale media:

• Kennis van verschillende platforms en hoe deze effectief ingezet kunnen worden.

• Vermogen om digitale nieuwberichten te ontwikkelen en te beheren. Daarnaast van marketing en SEO.

• Kunnen uitvoeren van marktonderzoek naar de doelgroepen en hun behoeften en voorkeuren.

6. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen:

• In staat om zich aan te passen aan veranderende omstandigheden en prioriteiten als dit zich voordoet.


Geen gegevens bekend