Jij hebt:
- een afgeronde HBO-communicatie of vergelijkbaar;
- minimaal 5 jaren aantoonbare ervaring als communicatieadviseur;
- minimaal 3 jaar ervaring met doelgroepencommunicatie;
- minimaal 3 jaar ervaring met marketing;
- minimaal 3 jaren aantoonbare werkervaring op een communicatie-afdeling/ vergelijkbare (overheids)organisatie;
- Communicatiestrategie geschreven, aantal meegeven;
- Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat werkzaam is geweest als communicatie-adviseur;
- Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat werkzaam is geweest op een communicatie- afdeling / vergelijkbare (overheids)organisatie;
- Geef aan hoeveel aantoonbare (minimaal 1 project) kennis van doelgroepenmarketing;
- Aantoonbare ervaring met het gebruik en beheer van het LinkedIn-platform;
- Op de hoogte van de actualiteiten op het gebied van zorg en innovatie rondom zorg;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
De volgende competenties worden belangrijk geacht voor de functie en worden getoetst tijdens het verificatiegesprek:
1. Communicatieve vaardigheden:
• Sterke schriftelijke en mondelinge communicatie, zowel in de uitingen als binnen het team;
• Vermogen om complexe informatie duidelijk over te brengen en de boodschap aan te passen aan de specifieke behoeften en verwachtingen van elke doelgroep.
2. Strategisch denken:
• In staat om een communicatieplan en marketingstrategie die gericht is op de specifieke kenmerken en behoeften van onze doelgroep;
• In staat om trends te herkennen, te weten hoe de doelgroep te bereiken en hierop in te spelen.
3. Creativiteit:
• Innovatieve ideeën voor communicatie-uitingen en -uitdagingen.
4. Persoonlijke vaardigheden:
• Empathisch en in staat om goed samen te werken in teamverband.
5. Kennis van digitale marketing en sociale media:
• Kennis van verschillende platforms en hoe deze effectief ingezet kunnen worden.
• Vermogen om digitale nieuwberichten te ontwikkelen en te beheren. Daarnaast van marketing en SEO.
• Kunnen uitvoeren van marktonderzoek naar de doelgroepen en hun behoeften en voorkeuren.
6. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen:
• In staat om zich aan te passen aan veranderende omstandigheden en prioriteiten als dit zich voordoet.