- Je hebt een aantoonbare afgeronde opleiding op mininmaal hbo-bachelor niveau;
- Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in Bestuursadvisering/Public Affairs binnen een gemeentelijke instelling;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in Bestuursadvisering/Public Affairs binnen een gemeentelijke instelling (beschrijf separaat en beknopt in de motivatie 1 voorbeeld met taken en verantwoordelijkheden);
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Jouw competenties:
- Resultaatgerichtheid – Je neemt concrete doelen als uitgangspunt voor het eigen gedrag en houdt hieraan vast totdat het doel bereikt is;
- Initiatief – Je onderneemt zelfstandig actie en signaleert kansen en zet deze om in optimalisaties die bijdragen aan betere organisatieprestaties;
- Overtuigingskracht – Je oefent invloed uit op mensen en situaties door jouw persoonlijk overwicht. Je bent gericht op acceptatie en het overwinnen van weerstanden. Je communiceert ideeën duidelijk en stellig;
- Analytisch vermogen – Je kunt hoofd- en bijzaken onderscheiden, een vraagstelling in onderdelen uitsplitsen en logische verbanden leggen tussen de verschillende deelaspecten.