- Je hebt een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Je hebt minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als Adviseur Verzuim & Vitaliteit en/of Verzuimcoördinator;
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een kleine tot middelgrote gemeente;
- Je bent uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025 voor tenminste 32 uur per week;
- Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Wensen:
- Je hebt een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Personeel en Organisatie en/of HRM;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Adviseur Verzuim & Vitaliteit en/of Verzuimcoördinator bij een overheidsorganisatie;
- Je hebt aantoonbare kennis van de Wet verbetering Poortwachter met daarin specifiek juridische kennis bij (meervoudige) complexe casussen in het 2de en 3de ziekte jaar;
- Je hebt aantoonbare werkervaring met Youforce, Sharepoint, Djuma én Topdesk.
Jouw competenties:
- Communicatief;
- Dienstverlenend;
- Teamplayer;
- Zelfstandig (neemt initiatief);
- Flexibel;
- coachende gespreksvaardigheden.