- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, aangevuld met een relevante opleiding op het gebied van casemanagement;
- Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als casemanager verzuim en/of arbeidsongeschiktheid bij meerdere bedrijven en aantoonbaar resultaat geboekt op dit gebied;
- Je hebt kennis van de actuele en relevante wet- en regelgeving en financieringsbronnen op het gebied van sociale zekerheid, zorg en arbeidsrecht;
- Je hebt kennis van het domein preventie, verzuim, Arbo, re-integratie en arbeid(ongeschiktheid);
- Je hebt kennis van voorkomende softwaresystemen en/of affiniteit daarmee. Bij voorkeur ervaring met SAP en Dotweb.
Competenties:
- Je bent in staat kernachtig te formuleren met inachtneming van de algemeen gangbare regels op gebied van stijl, grammatica en spelling;
- Je bent een senior, duidelijke visie op management van Verzuim en arbeidsongeschiktheid, schadelast beperking en ontwikkelingen in de sociale zekerheid);
- Je hebt uitstekende communicatie- en adviesvaardigheden. Proactief, resultaatgericht, sturend. analytisch, adviesvaardigheden.