Opleidingen
Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
Ervaring
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke instelling; Aantoonbare werkervaring binnen de schuldhulpverlening; Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken en administratief ondersteunen van schuldhulpverleningstrajecten binnen een gemeentelijke instelling; Aantoonbare werkervaring met het opstellen van simpele beschikkingen en rapportages, duidelijk naar voren komend in het cv; Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van aanmeldgesprekken binnen het sociaal domein van een gemeente; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Stratech, benoem waar deze is opgedaan.
Skills
– Zeer goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden; – Analytisch; – Samenwerkingsgericht; – Empathisch vermogen; – Stressbestendig.
Kwalificaties
Beschikbaar per 1 juni 2025 voor 28 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingsopties van 2 maal 6 maanden;