Profiel interim professional

    70 - 120
Mijn professionele carrière bestaat uit het zoeken naar en implementeren van oplossingen waarvoor ik anderen weet te enthousiasmeren. Of het nu om telecommunicatie gaat, om betalingen via de mobiele telefoon of zelfs kunst, als werknemer, als ondernemer maar ook als professor van BBA en MBA studenten – het heeft ervoor gezorgd dat mijn ervaring breed is. In veel gevallen heeft de kennis van twee of meer vakgebieden geleid tot nieuwe inzichten en oplossingen.

 Samenvatting aanbeveling Score: (gebaseerd op 0 aanbevelingen)

Toon of verberg aanbevelingen
Professionele kennis en expertise:
Commitment & motivatie:
Communicatieve vaardigheden:
Prijs-/kwaliteitverhouding:

 aanbevelingen

Geen aanbevelingen beschikbaar

 Opleiding

Instituut

Afstudeerjaar

Niveau

Diploma

Master of Business Administration European University 1991 Universiteit Afgerond
Elektrotechniek Technische Universiteit Delft 1989 Universiteit Afgerond
Gymnasium B Gymnasium Erasmianum 1983 Afgerond

    Werkervaring

jan 11 - heden

Stichting Jelle de Boer
voorzitter:
Beheren van de kunstcollectie van wijlen Jelle Taeke de Boer, waaronder het schrijven van een historisch manuscript, het laten uitvoeren van onderzoek, het samenstellen van en uitvoering geven aan het businessplan en de belangen behartigen namens de eigenaren van de collectie. Als voorzitter van Stichting Jelle de Boer de contacten onderhouden richting musea en onderzoeksinstituten.

jan 10 - jan 11

de United International Business Schools in Antwerpen en Brussel
BBA en MBA professor:
opleidingen in marketing, operations en informatietechnologie.

jan 06 - dec 08

Eurowallet BV
Directeur / Vennoot:
Mede ontwerpen en implementeren van ZMAZZ, een applicatie voor het doen van betalingen via de mobiele telefoon, overgenomen door Rabobank SMS Betalen. Verantwoordelijk voor de verkoopformule en de aansturing van de ICT afdeling.

jan 04 - jan 06

Pinlinq BV
Consultant:
Mede ontwerpen en implementeren van 'Plug and Play' PIN-betaaloplossing voor het midden en kleinbedrijf, overgenomen door SEPAY. Verantwoordelijk voor de verkoopformule, klantenservice en ICT.

jan 97 - dec 00

Business & Pleasure BV
Directeur:
Sanering en verkoop van kleine ondernemingen, met name op het gebied van onroerend goed. Verantwoordelijk voor probleem oplossen, reorganisatie en financiering.

jan 96 - jan 97

KPN
Directeur Customer Services:
400 fte, Utrecht. Verantwoordelijk voor business development in telecomdiensten, het realiseren van het beoogde financiële resultaat en het opdracht geven voor de daartoe noodzakelijke ICT.

jan 95 - jan 96

KPN Telecom
Hoofd Installatie & Services:
verantwoordelijk voor het landelijke after sales beleid, ca. 20 fte. Mede ontwerper van de reorganisatie en mede contactpersoon naar ondernemingsraden betreffende HR gevolgen. Contactpersoon inzake de after sales voor top 300 klanten van KPN Telecom.

jan 94 - jan 95

KPN Telecom
Manager Services:
Manager van technici voor installatie en reparatie van bedrijfstelefooncentrales

jan 92 - dec 93

KPN Telecom
Telematica consultant:
Als ondersteuning in het verkoopproces samen met klanten onderzoeken en besluiten op welke wijze telecommunicatie het bedrijfsproces kan verbeteren.

   Cursus

Instituut

Afstudeerjaar

Geen cursussen beschikbaar

 Talenkennis

Niveau

Nederlands Moedertaal
Engels Uitstekend
Frans Basis
Duits Goed

Overige vaardigheden

Strategisch denker, business development, enthousiasmeren van betrokkenen, brede kennis en ervaring, lange termijn-resultaten.

Hobby's/sport/interesses:

Kunst, componeren van muziek, zeilen,