Opdrachtspecificaties

Medewerker Uitkeringsadministratie

Informatie

  • Opdrachtgever:
  • Regio
    Noord-Holland, Zuid-Holland
  • Indicatie uurtarief:
    € 50 - € 100
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Gewenste startdatum:
    12 februari 2019
  • Registratie datum:
    12 februari 2019
  • Organisatie met opdracht:
  • Standplaats:
    Hoofddorp
  • Opleidingsniveau:
    MBO
  • Duur opdracht in maanden:
    6
  • Aantal uren per week:
    37
  • Datum laatste update:
    12 februari 2019

Kort bedrijfsprofiel:

Word lid of log in


Taken & verantwoordelijkheden:

Startdatum:01-04-2019
Einddatum:01-10-2019
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week:36
Sluitingsdatum: 25-02-2019 om 17:00 uur

Voor de Uitkeringsadministratie zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker.

In dit team zijn medewerkers belast met taken op het gebied van inkomensbeheer en de administratieve afhandeling van aanvragen. 
De medewerker Uitkeringsadministratie verricht alle voorkomende werkzaamheden ten behoeve van de Uitkeringsadministratie (Participatiewet, BBZ, IOAW, IOAZ, etc.): 

- Verwerken van o.a. aanvragen, mutaties en betalingsopdrachten aan de hand van rapportages
- Herberekeningen uitvoeren 
- Inkomstenverklaringen beoordelen en verwerken
- Afhandelen en verwerken belastingsignalen
- Uitvoeren derdenbeslag

P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een (tijdelijk) loondienstverband.
Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen.
 

Profiel van de geschikte interim professional:

- MBO diploma op administratief/financieel gebied
- Minimaal drie jaar ervaring met het uitvoeren van de UA, maximaal één jaar geleden opgedaan
- Je hebt ervaring met de, in de functieomschrijving genoemde werkzaamheden 
- Minimaal 2 jaar werkervaring met Verseon maximaal één jaar geleden opgedaan
- Minimaal 1 jaar Werkervaring met toeslagen en salarisspecificaties kunnen beoordelen.
- Een cursus of training op het gebied van belastingwetgeving gerelateerd aan bijstand die maximaal 3 jaar geleden is gevolgd.