Profiel interim professional

    50 - 75
Hi! Ik adviseer en ondersteun overheidsorganisaties rondom diverse communicatie-, dienstverlening- en klantcontact vraagstukken. Dit doe ik samen met mijn zus; samen runnen wij ons bedrijf. Jarenlang werkten we beiden voor de overheid; zelfs een periode zij aan zij! Hierdoor weten wij exact wat deze organisaties nodig hebben.

Online en offline dienstverlening, de evolutie in het klantcontact, de opmars van social media bij de overheid, ontwikkelingen rondom de Omgevingswet en overheidsparticipatie; belangrijke en actuele thema’s waar wij de afgelopen jaren actief mee aan de slag zijn geweest. Als millennials zijn wij opgegroeid met alle online communicatiemogelijkheden, wij zijn dé experts voor overheidsorganisaties!

 Samenvatting aanbeveling Score: (gebaseerd op 0 aanbevelingen)

Toon of verberg aanbevelingen
Professionele kennis en expertise:
Commitment & motivatie:
Communicatieve vaardigheden:
Prijs-/kwaliteitverhouding:

 aanbevelingen

Geen aanbevelingen beschikbaar

 Opleiding

Instituut

Afstudeerjaar

Niveau

Diploma

Small Business & Retail Management (Duaal) Stenden Hogeschool 2013 HBO/Post-HBO Afgerond
Media en Informatiemanagement (Propedeuse) Hogeschool van amsterdam Afgerond
Havo GSG Schagen 2007 Afgerond

    Werkervaring

apr 18 - heden

Eigen adviesorganisatie
Mede-oprichter:
Samen met mijn zus geef ik vanuit advies over marketing en social media aan ondernemers. Op het blog gedeelte van de website delen wij onze ervaringen, kennis en persoonlijke verhalen over ondernemen, marketing en social media. Inmiddels hebben 15 andere ondernemende contributors zich daar ook bij aangesloten.

jan 17 - heden

Eigen adviesorganisatie
Mede-oprichter en Online communicatie specialist:
Samen met mijn zus run ik 'een eigen adviesorganisatie'. Wij adviseren en ondersteunen overheidsorganisaties rondom diverse communicatie-, dienstverlening- en klantcontact vraagstukken. Wij zijn dé experts! Jarenlang werkten we namelijk beiden voor de overheid en het onderwijs; een periode zelfs zij aan zij! Hierdoor weten wij exact wat deze organisaties nodig hebben. Daarnaast weten wij als millennials als geen ander om te gaan met nieuwe (online) media en zijn wij uiteraard op de hoogte van alle laatste communicatie-, dienstverlening, klantcontact en online marketing ontwikkelingen.

 Communicatie ➕ Advies @ Overheid

jan 17 - jan 18

Werkorganisatie BUCH
Adviseur dienstverlening en communicatie:
Adviseur online en offline dienstverlening, -klantcontact en -communicatie bij de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling:

  • Opzetten en uitvoeren van intern en extern strategisch communicatieplan 
  • Verantwoordelijk voor webteksten en uitgaande schriftelijke communicatie
  • Coördineren van de social media strategie
  • Lid kernteam & communicatieadviseur voor pilot overheidsparticipatie 
  • Geven van trainingen aan collega's over verbeteren van de schriftelijke communicatie en het programma Canva Landelijke trends en ontwikkelingen vertalen naar de eigen dienstverlening 
  • Herinrichten en optimaliseren van werkprocessen en dienstverlening (o.a. door implementatie klantreizen en lean) Communicatieadviseur bij projectteam Omgevingswet 
  • Opzetten en coördineren van managementrapportages en daaruit volgende verbeterplannen

jul 14 - dec 16

Gemeente Bergen NH
Adviseur dienstverlening en communicatie:
Adviseur dienstverlening, klantcontact en communicatie bij de afdeling Inwoners en Ondernemers

  • Opzetten en uitvoeren van interne en externe communicatie rondom dienstverlening 
  • Verantwoordelijk voor webteksten en uitgaande schriftelijke communicatie van de afdeling
  • Herinrichten en optimaliseren van werkprocessen en online dienstverlening 
  • Lid kernteam & communicatieadviseur voor pilot overheidsparticipatie
  • Opzetten en inrichten van managementrapportages en daaruit volgende verbeterplannen
  • Meegewerkt aan de opbouw van de nieuwe gemeentelijke websites
  • Opzetten van een social media strategie in samenwerking met communicatie

mrt 13 - jul 14

Gemeente Bergen NH
Adviseur dienstverlening en communicatie:
Adviseur online en offline dienstverlening & communicatie voor de afdeling Burgers en Bedrijven. O.a.:

  • Opzetten en uitvoeren van interne en externe communicatiestrategie voor de afdeling
  • Online en social media strategie opgezet in samenwerking met Team Communicatie 
  • Implementatie WhatsApp als contactkanaal 
  • Lid kernteam & communicatieadviseur voor pilot overheidsparticipatie 
  • Implementatie nieuw klantcontactsysteem, zaaksysteem en telefooncentrale. 
  • Digitalisering van producten als aangifte verhuizing, geboorte aangifte en online afspraken maken 
  • Proces optimalisatie in werkprocessen doorvoeren
  • Nieuw managementinformatie systeem, analyse en verbeterproces ingericht 
  • Klantreizen

   Cursus

Instituut

Afstudeerjaar

Geen cursussen beschikbaar

 Talenkennis

Niveau

Nederlands Moedertaal
Engels Goed
Duits Basis

Overige vaardigheden

Expert in:

  • Strategisch communicatieadvies
  • Social media
  • Online communicatie
  • (Overheids-)participatietrajecten
  • Teksten
  • Klantcontact
  • Projectleiding

Hobby's/sport/interesses:

Oprichter van tweede bedrijf: De meiden van Noppen
Samen met mijn zus Britt run ik ons andere bedrijf 'De meiden van Noppen'. Wij adviseren ondernemers over marketing, social media en sales. Wij verspreiden onze kennis door een wekelijkse blog, nieuwsbrief en dagelijkse marketing-, social media en salestips via Instagram en Facebook. Wij leiden bovendien de redactie met 15 andere ondernemers, die ook maandelijks voor ons platform publiceren.

Hobby's
  • Familie en vrienden
  • Koken
  • Interieur
  • Lezen
  • Mountainbiken
  • Bos / Strand