Profiel interim professional

Ik werk mens- en missiegericht. Ik zoek, vind en breng balans, harmonie en efficiëntie. Ik stel mensen graag in hun kracht en nodig tot zelfverwezenlijking Eigenschappen: eerlijk, open, integer, klantgericht, communicatief, adviserend en coachend Specialties: management van zeer diverse disciplines

 Samenvatting aanbeveling Score: (gebaseerd op 0 aanbevelingen)

Professionele kennis en expertise:
Commitment & motivatie:
Communicatieve vaardigheden:
Prijs-/kwaliteitverhouding:

 Opleiding

Instituut

Afstudeerjaar

Niveau

Diploma

Engels Cambridge University 2014 HBO/Post-HBO Afgerond
Management, Economie en Recht MER Haagse Hogeschool 2015 Niet vermeld
Personeel en organisatie P&O Haagse Hogeschool 2002 Niet vermeld
Kaderfunctionaris Groenvoorzieningen MTS MTuS Huis te Lande RIjswijk (Z-H) 1996 Afgerond
MAVO Mavo Hof van Delft 1992 Afgerond

    Werkervaring

feb 19 - heden

Eigen adviesorganisatie op het gebied van Spelen
adviseur, inspecteur en eigenaar:
Projectbegeleiding, advisering, keuring en realisatie van openbare speelplaatsen

apr 17 - heden

Eigen adviesorganisatie; Gemeente Zoetermeer
beheerder, toezichthouder, projectleider en directievoerder diverse wijken:
Werkzaamheden:
Het uitvoeren van het wijkbeheer in diverse wijken (Seghwaert, Noordhove, Rokkeveen en Oosterheem 69.732 inwoners, 1096 ha. Oppervlak en ca 9000 bomen) en het uitvoeren en begeleiden van diverse projecten voor de afdeling stadsbeheer.

Toezichthouder en directievoering bij RAW bestekken 1,2 M. en UAV-GC bestekken 3 M. (Integraal onderhoud in de wijken Seghwaert, Noordhove, Rokkeveen en Oosterheem 69.732 inwoners, 1096 ha. Oppervlak en ca 9000 bomen).
Aanbesteder en projectleider onderhandse aanbesteding plantenbakken gemeente Zoetermeer 120 K.

nov 13 - heden

Eigen adviesorganisatie/hoveniersbedrijf
Eigenaar:
Groenvoorziening en Hoveniersbedrijf

Ontwerp, aanleg en onderhoud van groenvoorzieningen, tuinen, instellingsgroen en openbaar groen.

nov 13 - heden

Eigen adviesorganisatie
Adviseur/Interim manager & eigenaar:
Werkzaamheden:
Organisatie advisering.
Interim ondersteuning op diverse niveaus binnen organisaties.
Uitvoeren en begeleiden van veranderings-, verbeterings- en reorganisatietrajecten.
Coaching & training
Ontwikkelings- Loopbaanadvies

feb 14 - jan 19

Eigen adviesorganisatie; diverse hoveniersbedrijven
adviseur:
Diverse opdrachten voor hoveniers en groenvoorzieningsbedrijven of het vlak van organisatie verbetering in acquisitie verbetering

jan 14 - dec 16

Eigen adviesorganisatie; Haagse Hogeschool
Kwartiermaker:
Werkzaamheden: Opstellen van een actieplan om te komen tot de oprichting van een microfinancieringsinstelling voor hybride student/ondernemers.

nov 13 - dec 16

eigen advies orgnisatie ;Haagse Hogeschool
Tutor en onderwijsassistent:
Werkzaamheden:
Verzorgen van tutoring voor studenten bedrijfskunde met betrekking tot de vakken: Financieel management 1 & 2 en Zakelijk Engels 1, 2 en 3.

jan 14 - mei 14

Eigen adviesorganisatie; Hovenier Van der Heijden BV
Acquisitie adviseur en algemeen adviseur:
Werkzaamheden: Opstellen van bid documenten, opstellen van inschrijvingen voor aanbestedingen, opzetten van nieuwe marketing en strategie voor klanten werving

mei 13 - dec 13

Engelsman Hoveniers BV
Bedrijfsleider:
Werkzaamheden:
Ik gaf leiding aan 25 hoveniers, 2 uitvoerders en 3 administratief medewerkers en 3 stagiaires. Ik zorgde voor de dagelijkse operationele leiding binnen het bedrijf. Ik gaf leiding aan de financiële administratie, HRM, voorraad en magazijn beheer, KAM, bedrijfsadministratie en acquisitie.
Naar klanten was ik verder actief in het netwerken en het relatiebeheer.
Verder gaf ik leiding aan een certificering en professionaliseringsproces binnen de organisatie.

mei 12 - jun 13

A.H. Vrij Groenverzorging
Projectleider:
Werkzaamheden:
Ik gaf leiding aan een team van wisselende samenstelling. Al naar gelang de projecten die ik onder mijn beheer had gaf ik leiding aan een of twee uitvoeders, meerdere voormannen en 10 tot 20 medewerkers. De projecten waaraan ik leiding gaf liepen in grootte uiteen van 500 tot 200.000 euro. De totale omzet van de projecten was enkele miljoenen euro's op jaar basis.
Mijn verantwoordelijkheden betroffen het regisseren van een samenhangende aanpak van de projecten en het verzorgen van een goede projectadministratie. De externe communicatie beide in het acquisitie traject als wel in de uitvoering en nazorg behoorden tot mijn verantwoordelijkheid.

jan 09 - jun 13

Eigen adviesorganisatie
eigenaar:
Werkzaamheden:
Ik verzorgde zeer uiteenlopende diensten voor klanten. Ik deed projectrealisatie, planvoorbereiding, ontwerp, aanleg en onderhoud van diverse groenprojecten. Ook bedrijfskundig advieswerk voor bedrijven in de cultuurtechniek en groenvoorziening behoorde tot mijn werkzaamheden.

feb 12 - jul 12

A.H. Vrij Groenverzorging
Onderzoeker / extern consultant:
Werkzaamheden:
Ik heb bij de firma Vrij een onderzoek uitgevoerd naar de mogelijkheden om een CRM (Customer Relation Management) systeem te implementeren. Ik heb voor dit onderzoek de Firma Vrij, klanten van de firma en concurrerende bedrijven onderzocht.
Ik heb een analyse opgesteld van de commerciële en klantgerichte bedrijfsprocessen en ook die van branchegenoten om tot een gebalanceerd inzicht te komen. Uiteindelijk heb ik een voorselectie en aanbeveling gedaan met betrekking tot het te kiezen CRM systeem. Uiteindelijk is er een systeem door mij geïmplementeerd - MS Dynamics.

jan 10 - mei 12

Gemeente Delft afdeling Stadsonderhoud
werkmeester:
Werkzaamheden:
Het aansturen (samen met 1 collega) van ongeveer 20 medewerkers in de buitendienst.
De werkzaamheden die het personeel moest uitvoeren hadden betrekking op: het aanleggen van groenvoorzieningen en het onderhouden ervan, aanleggen en onderhouden van bestratingen en het schoonhouden van de wijken (i.s.m. een eigen Nido veegmachine).
Ik hield mij bezig met het plannen van de werkzaamheden. Ik gaf werkinstructies en ik verzorgde bijsturing tijdens de werkzaamheden. Ik voerde kwalitatieve en kwantitatieve controles op het werk uit. Ik verwerkte diverse gegevens in geautomatiseerde systemen. Ik voerde een personeelsadministratie, urenadministratie en een planningsadministratie.
Met de medewerkers hield ik periodiek de functioneringsgesprekken voortgangsgesprekken of beoordelingsgesprekken. Voor de beoordelingscyclus verrichtte ik ook de vereiste administratieve werkzaamheden zelf.
Het onderhouden van contacten met externen, zoals aannemers en inspectie organisaties was ook onderdeel van de werkzaamheden. Hiernaast voerde ik de directie op het onkruidbeheer in gehele gemeente Delft (1156ha).

jan 05 - jan 09

Brienissen Groen BV
allround hovenier voorman:
Werkzaamheden:
Mijn werk hier betrof het uitvoeren en doen uitvoeren van grote aanleg en onderhoudsprojecten in het groen. Schaal bij deze projecten was in de regel groot tot zeer groot. De projecten vaak hele stadswijken of buurten of hele parken of golfbanen. Onder onze klanten bevonden zich veel bedrijven, bedrijven coöperaties, woningbouwverenigingen vve's en grote particulieren.
Grote plant- en verplantwerken van bomen waren ook regelmatig onderdeel van het werk. In deze betrekking moest er ook aansturing worden gegeven aan eigen en ingehuurd personeel.
Toezicht houden op efficiënte logistiek was een cruciale zaak aangezien het werk door het hele land werd uitgevoerd.

jan 03 - jan 05

Sanquin Bloedbank
personeelsfunctionaris:
Werkzaamheden:
In deze betrekking adviseerde en assisteerde ik in selectieprocedures. Ik zat het sociaal medisch team voor op diverse locaties. Ik gaf advies en begeleiding aan teamleiders op diverse HRM gebieden. De werklocaties lagen verspreid tussen Leiden en Zeeuws Vlaanderen. In deze functie was ik verantwoordelijk als personeelsfunctionaris voor de correcte uitvoering van het personeelsbeleid voor 250 medewerkers.

jan 00 - jan 03

Consutron Beveiligingen
personeelsfunctionaris:
Werkzaamheden:
Als functionaris verantwoordelijk voor werving van medewerkers. Verantwoordelijk voor de uitvoering van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Verantwoordelijk voor het opzetten van een personeelsinformatie systeem. De vestiging van dit bedrijf in Nederland was ongeveer 90 fte. Ik ressorteerde in deze functie direct onder de financieel directeur.

jan 97 - dec 99

Hoveniersbedrijf Four Seasons Voorburg
allround hovenier voorman:
Werkzaamheden:
Mijn werkzaamheden bestonden hier uit allround hovenierswerkzaamheden met de nadruk op de aanleg van kleine tot middelgrote particuliere tuinen en tuinen bij bedrijven en instellingen.

   Cursus

Instituut

Afstudeerjaar

Geen cursussen beschikbaar

 Talenkennis

Niveau

Nederlands Moedertaal
Engels Uitstekend
Frans Basis
Duits Goed

Overige vaardigheden

VAARDIGHEDEN EN COMPETENTIES

Pc-vaardigheden:
• Ik ben zeer goed bekend met het Office pakket te weten de onderdelen: Word, Excel, Outlook, Power Point en One Note.
• Ik heb ervaring met diverse bestek software zoals infogroen en Agro IT
• Ik ben zeer actief en ervaren met de online sociale media: Facebook, Twitter en Linkedin
• Ik heb kort geleden mijn eigen website opgezet die ik ook in eigen beheer heb.'
• Ik heb kennis van meerdere boekhoudkundige, HRM programma's en programma's voor uren registratie (o.a.: Tim, Perman, Afas, Exact en HR Beaufort)
• Ik heb kennis van de beheer software Geo Visia (gemeentelijk)

Competenties:

Daadkrachtig, Innovatief, Sensitief, Leidinggevend, Integer

Hobby's/sport/interesses:

Ik ben een persoon met een brede ontwikkeling en een sterk maatschappelijk betrokken inslag. Ik ben een energiek, actief en ontwikkelingsgericht leidinggevende. Ik ben communicatief sterk, sociaal en empatisch.
Mijn klanten en zakenrelaties beschrijven mij als open, innemend, inspirerend en enthousiasmerend.

Ik collecteer voor de Nierstichting, het KWF, de hersenstichting voor het Longfonds ben coördinator van de collecte in Zoetermeer.

Mijn hobbies zijn:

tuinieren, lezen, computeren, fietsen, wandelen, geschiedenis, kosmologie en culturele antropologie